Er is een flink verschil tussen wat er op de IPOD voor artiesten staan en en die volgens het programma

 In het copyTransManager programma kan ik nieuwe nummers invoeren en of bijwerken als de artiest ontbreekt. In de IPOD zelf blijkt dat niet alle veranderingen worden overgenomen.

Soms geeft het programma ook aan dat door een onbekende fout het uploaden niet lukt.

Maar probeer ik het nog eens dan lukt het wel, alhoewel als ik dan later op de IPOD zelf kijk ik de oude revisie zie staan (dus artiesten ontbreken en of niet bijgewerkte info. Het lijkt wel of het uploaden van uit het programma naar de IPOD mislukt. Sluit ik de IPOD weer aan op de PC en maak verbinding met het copyTransManager dan zie ik dat weer de juiste revisie van nummers en artiesten.

Created February 12, 2022

1 comment

Admin commented

Hello! Please refer to this troubleshooting guide for iPod corruption errors: https://www.copytrans.net/support/how-to-fix-ipod-corruption-errors/

If it doesn't help, please generate your log files. Here's the link for your convenience: https://www.copytrans.net/support/preparing-log-files-to-contact-support/

Posted February 12, 2022